ponedjeljak, 8. lipnja 2009.

slagana pita sa porilukom i tikvicom

sastojci:
1 poriluk(veliki)
2tikvice(srednje velicine)
1/2kg.gotovih kora(jufki)
200gr.sira(ja sam stavila zrnati)
4jaja
10zlica kiselog vrhnja(velike,vrhom pune zlice)
5zlica ulja
sezam za posipanje zadnje kore


priprema:
poriluk isjeci na kolutice i dobro oprati(da se kolutici odvajaju)),ocijediti i staviti u zdjelu za mijesanje,tikvice oljustiti i izribati i dodati poriluku,dodati jaja,sir,ulje,5 zlica vrhnja i sol...sve dobro izlupati...
namastiti pleh ili tepsiju,staviti jednu koru i nanijeti smjesu,prekriti drugom korom i tako slagati dok ima fila...zadnje 3 kore,premazati sa preostalih 5 zlica vrhnja(bez fila,samo vrhnje,fil ste vec potrosili)...


na kraju posuti sa sezamom i staviti peci u zagrijanu pecnicu(220*)sve dok lijepo ne porumeni(prva od ove dvije donje slike,je losije osvjetljenje)izvaditi pitu i poprskati je hladnom vodom(samo malo poprskati)...isijeci na kocke,posluziti toplo...


dobar tek...



Broj komentara: 8:

  1. Ovo mi se čini kao dobra klopa koja je bliska bureku sa sirom. Pull, u Subotici lepo vreme. Pozdravljam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi, I have awards for you! Come to my blog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo obоžavam, pravim nešto slično samo bez kora.... super je recept probaćemo..

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala svima na komentarima...Stevo i ovdje je ugrijalo,samo ja bas i ne volim ljeto...vise sam ,,kisni covjek,,volim zimu,snijeg,vjetar(pogotovo nasu buru) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobar dan, ja sam Josef Lewis, privatni kreditni zajmodavac koji daje zajam pojedincima, tvrtkama i vladinim ustanovama uz nisku kamatnu stopu od 2%. Znamo da postoji mnogo obitelji vani koje žive na plaćanju platiti ček i druge koji ne mogu brinuti o svojim financijskim obvezama i zbog toga smo ovdje za financijsku obnovu.

    Nudimo široki spektar financijskih usluga koji uključuju: Poslovno planiranje, Financije za poslovanje i razvoj, Nekretnine i hipoteke, Obveze za konsolidaciju dugova, Poslovni zajmovi, Privatni zajmovi, Home refinancing, Hotelski zajmovi, studentski krediti itd. ako ste zainteresirani za zajam i biti bez prevara.

    Email: progresiveloan@yahoo.com
    Tekst / poziv: +1 (603) 786-7565 hvala



    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav, trebate li financijsku podršku? Trebate li zajam?
    Ja sam Susan Benson iz Sunshine Financial Group-a. Zajmodavac sam i financijski savjetnik.

    Pružamo sve vrste kredita (osobni zajam, poslovni zajam, hipotekarni zajam i mnoge druge). Dajemo i dugoročne i kratkoročne zajmove, osigurane i neosigurane kredite po pristupačnoj kamatnoj stopi od 3% godišnje. Za više informacija o našoj usluzi možete nam jednostavno pisati putem maila: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ili nam poslati poruku direktno na WhatsApp ili Telegram putem: 00447903159998 i dobiti odgovor u trenu.

    Mi smo sveobuhvatna tvrtka za financijske usluge i posvećeni smo vam pomoći da poboljšate svoje dugoročne i kratkoročne financijske ciljeve, jer je vaša konačna svrha financijska stabilnost.

    S onim što se događa u svijetu, mnogi se suočavaju s nevremenim financijskim izazovima, a nekima je zbog nekih razloga toliko teško dobiti kredit od svojih lokalnih banaka ili drugih financijskih institutima.

    Možemo vam pomoći u rješenju vaših financijskih izazova, samo pišite mojoj tvrtki i mi ćemo vam pomoći s kreditom. Pomagali smo brojnim pojedincima i organizacijama koji su se suočili s financijskim poteškoćama u cijelom svijetu. Kada se prijavite kod nas, prijavljujete se kod tvrtke od povjerenja koja brine o vašim financijskim potrebama, naš najveći prioritet je vaša financijska stabilnost.

    Za više informacija o našoj ponudi zajma, molimo pošaljite nam svoj zahtjev za kredit putem:
    E-adresa: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ILI;
    WhatsApp: +447903159998
    Možete nam pisati bilo kada i bilo gdje.
    2020 © llSva prava pridržana

    OdgovoriIzbriši